Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2018 poz. 180) Starostwo Powiatowe w Bieruniu udostępnia Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie SEKAP.
 
 
Szanowni Państwo aby złożyć e-wniosek (rozpocząć sprawę drogą elektroniczną) należy:
  1. Dysponować ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym albo profilem zaufanym ePUAP
  2. Zarejestrować się w portalu (czyli aktywować indywidualną skrzynkę kontaktową). W tym celu trzeba przejść na stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (link podany poniżej), kliknąć na zakładce logowanie, a następnie wybrać link „zarejestruj się” znajdujący się pod oknem logowania. Więcej o działaniu skrzynki znajduje się w dziale Pomocy.


Akceptowalne formaty

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych Starostwo Powiatowe w Bieruniu akceptuje formaty elektroniczne wymienione w załączniku do Rozporządzenia.